2012年7月30日 星期一

星級髮型師 Daniel Chou 教簡易SET頭法


龍鳳媽媽正式成為 Vlogger @Ms Sharing之一!
將來會有不少機會拍片同大家分享一些不同主題的有趣事物。

Ms Sharing
是一個分享平台,
有十多個 Vlogger以四個不同的主題:
待嫁系列、發掘新野系列、瘦身keep fit 系列及扮靚Tips系列,
以平靚正為已任四出發掘,
為大家介紹不同方面的扮靚、keep fit及慳錢心得。


而我的第一炮:



就是我們榮幸地請到 HAIR CORNER的星級髮型師 Daniel Chou





他在片內會替龍鳳媽媽修剪長髮,
由於我曾經有產後脫髮的問題,所以頭頂會比較稀疏

Daniel
為我頭頂的頭髮剪出多些層次,
令分界位不會太明顯就可令頂改變得豐盈,
更教我洗頭之後不要過早將頭髮分界,
反之將頭頂及前蔭向反方向撥及吹,
當頭髮乾透時再正位時,分界就變得比較不明顯,
那頭頂的頭髮稀疏問題就不覺眼了!
之後我都有一直這樣做,效果真的見到呢!
果然是有十幾年經驗的專業髮型師!


長直頭髮成日比人感覺都好悶、好冇新意,
在片中Daniel更會為教大家簡易SET頭法,
Step 1:由耳最高點開始分成兩層,

Step 2:把下層頭髮扭成條狀,再打圈加髮夾穩定位置。
Step 3
:把上層頭髮提升成45度位置,再扭成條狀,
Step 4
:把中間位置放入頭髮,再加髮夾,即成。



原來真係好簡單,自己在家也可以set做到!



大家都試下set啦!

Daniel Chou
的資料





HAIR CORNER
的資料
9/F, WTC, Causeway, Hong Kong
Tel.” 2881 0138



*********************************************************************************



沒有留言:

張貼留言